סדנת תקשורת בין אישית בשירות לקוחות
איך תעשו שירות לקוחות ברמה בינלאומית
זה לא סוד כי תקשורת מהווה הבסיס לאינטראקציה אנושית וכי תקשורת בין אישית אפקטיבית הינה כיום מצרך הכרחי בכל מערכת יחסים. פיתוח מיומנויות אינטליגנציה רגשית ותקשורת בין אישית בשירות לקוחות יעזרו לנו להבין טוב יותר את הסיטואציה בזמן אמת, בכך נוכל להתאים את עצמנו טוב יותר לכל מצב ולכל אדם.
למה צוותי שירות ולקוחות וצוותי מכירות צריכים להתמחות בתקשורת בין אישית?
מכיוון שזהו המרכיב העיקרי בתפקיד זה – תקשורת בין אנשים. מול לקוחות קיימים, מול לקוחות פוטנציאליים. פנים מול פנים או בכלל בטלפון או בזום!
מיומנויות אלו הינן הכרחיות עבור תפקידים כמו אנשי מכירות ונותני שירות.
הסדנאות הינן סדנאות חווייתיות ושיתופיות, בהן נכיר את עולם התקשורת הבין אישית על מושגיו וגם נתרגל יחד בקבוצה תקשורת בסיסית בין העובדים במטרה להעלות מודעות לנושא ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית בסיסיות במקום העבודה.
מטרות הסדנה
- ללמוד ולהנות
- הכרות עם המונח "אינטליגנציה רגשית" – מה זה אומר ואיך אפשר לפתח את זה?
- העלאת המודעות להכרחיות של פיתוח מיומנויות תקשורת בין אישית אפקטיבית.
- היכרות עם מושגים וכלים חשובים לשיפור התקשורת באחד על אחד.
- למידה מתוך חוויה – תרגול קצר של מיומנות הקשבה פעילה.
הנושאים שבהם נעסוק
- מה זה בכלל תקשורת?
- אינטליגנציה רגשית.
- הקשבה פעילה.
- שפת גוף.
- איתור צרכים.
- זיהוי דפוסי התנהגות.
כמה פרטים חשובים
-
משך הסדנה כ 2-3 שעות
-
מתאים צוותי שירות לקוחות ומכירות בארגונים, עד 20 אנשים