סדנת ניהול זמן וקבלת החלטות

כמה פעמים אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן קריטי ויקר בקבלת החלטות? אפילו לפעמים החלטות יום-יומיות פשוטות ולאו דווקא החלטות עסקיות גורליות.
ניהול זמן וקבלת החלטות לתפיסתי אלו שני דברים שהולכים יד ביד, וככל שנתעמק, נתרגל ונלמד נושא אחד אפילו, נוכל להשתפר בשני באופן אוטומטי.

ככל שמנהלים ילמדו לקבל החלטות בצורה פשוטה יותר ולחוצה פחות, ככל שיתרגלו כיצד לנהל את הזמן שלהם בצורה אפקטיבית יותר – כך באופן ישיר נוכל לראות את פרודוקטיביות הארגון עולה ובמקביל את רמות הלחץ והסטרס יורדות.

הסדנאות הינן סדנאות חווייתיות ושיתופיות, בהן נכיר את שני העולמות של ניהול זמן וקבלת החלטות, נלמד מושגים, שיטות, מודלים וכלים אשר יעזרו למנהלים שלכם לפתח מודעות הכרחית לייעול ניהול הזמן וקבלת החלטות שלהם, דרך הסדנאות יוכלו להבין שמדובר באינטרס שבו כולם מרוויחים.

מטרות הסדנה

הנושאים שבהם נעסוק

כמה פרטים חשובים

  • משך הסדנא כשעתיים.
  • הסדנה מיועדת לצוותי ניהול, רצוי עד 15 אנשים.
פופולרי