סדנת ניהול זמן וקבלת החלטות
כמה פעמים אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן קריטי ויקר בקבלת החלטות? אפילו לפעמים החלטות יום-יומיות פשוטות ולאו דווקא החלטות עסקיות גורליות.
ניהול זמן וקבלת החלטות לתפיסתי אלו שני דברים שהולכים יד ביד, וככל שנתעמק, נתרגל ונלמד נושא אחד אפילו, נוכל להשתפר בשני באופן אוטומטי.
ככל שמנהלים ילמדו לקבל החלטות בצורה פשוטה יותר ולחוצה פחות, ככל שיתרגלו כיצד לנהל את הזמן שלהם בצורה אפקטיבית יותר – כך באופן ישיר נוכל לראות את פרודוקטיביות הארגון עולה ובמקביל את רמות הלחץ והסטרס יורדות.
הסדנאות הינן סדנאות חווייתיות ושיתופיות, בהן נכיר את שני העולמות של ניהול זמן וקבלת החלטות, נלמד מושגים, שיטות, מודלים וכלים אשר יעזרו למנהלים שלכם לפתח מודעות הכרחית לייעול ניהול הזמן וקבלת החלטות שלהם, דרך הסדנאות יוכלו להבין שמדובר באינטרס שבו כולם מרוויחים.
מטרות הסדנה
- ללמוד ולהנות
- העלאת המודעות להכרחיות של ייעול ניהול זמן ותהליכי קבלת החלטות
- היכרות עם מושגים, כלים ושיטות רלוונטיות
- היכרות עם מושגים, כלים ושיטות רלוונטיות
הנושאים שבהם נעסוק
- מושגים, כלים והגדרות
- ניהול ידע - איסוף מידע ולמידה ארגונית
- מודלים לניהול זמן וקבלת החלטות
פופולרי